idag också...

Vissa dagar är längre än andra... Den här dagen började riktigt bra med solsken och en ridtur med den bästa!
Men sen blev den bara lång. Inget händer. Först ville jag åka till Örebro en sväng och gå in på IKEA och en liten snabb sväng på Hööks men då M vägrar följa med så tröttnade och sket i det. Jag tycker verkligen att det är urtrist att åka själv! Så då vart jag fast här i skogen... igen....
Ikväll är det Melodifestivalen och då ska jag åka till en annan skog nämligen min syster och den bästas skog. Det finns en hel del skog här och för mig börjar det bli väldigt exotiskt att få se ett hus med mer än två våningar eller en affär som inte säljer mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0