Soundtrack of our lives!

Den 26:e november var det en stor dag i byns nya krönika, eller det borde vara det iaf. 
Det var den fredagen som vi hade storbesök från ett av Sveriges största band, Soundtrack of our lives var här och höll en koncert på Bångbrofolkan. Arrangörer var Bångbro Bluesförening (tackar för det)!
Detta var lätt en av höstens största händelser. När man bor så här på landet så är det inte alltid så lätt att bara dra iväg och tex gå på koncert. Då är det ju guld värt när det faktiskt arrangeras något på hemmaplan.
Jag var som vanligt ute i sista sekund och ville ha tag på en biljett men jag hade verkligen tur denna gången. En kollega hade en biljett över och var vänlig nog att sälja den till mig till reducerat pris dessutom. (Svarta marknaden brukar ju annars vara tvärtom; dyrare priser.) M däremot fick fixa sin biljett på vanligt sätt och till fullpris hihi!
Det var en riktigt bra koncert och grabbarna på scenen svarade mot mina förväntningar!
Vi hade dessutom inte någon efterfest att gå på så det blev inte så fruktansvärt sent, vi var hemma till två.
Pappa fick agera taxi vilket är smidigt när han bara bor ett stenkast från folkan!
Tack pappa!!!

Nu har jag lyckats sett Soundtrack of our lives och Nationalteatern på hemma plan... undrar vad det blir nästa gång??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0