Telia mister en kund!

Det har hänt nått som eldar upp draken som gått i ide!!
Jag skaffade en iPhone hos telia för mindre än ett halvår sedan!
Redan första veckan gick strömadaptern sönder och det går alltså inte att ladda telefonen genom väggen längre! Det betyder att jag bara kan ladda telefonen genom datorn. Då ringer jag till telia där jag köpte telefonen, de skickar mig vidare till en av sina butiker (som ligger 4 mil bort) när jag väl kommer dit så säger de i butiken att de inte kan hjälpa mig utan jag ska kontakta apple som gör telefonen. Jag kontaktar apple som hänvisar mig till telia. Jag ringer till Telia som skickar mig vidare till apple som skickar mig till telia!!!!
Nu jävlar brinner det i mitt redan röda hår!!! Jag ringer till telia som bara kallt konstaterar att jag får köpa en ny adapter men de har ingen att sälja mig utan jag får gå till en annan återförsäljare som kanske har någon!

J¨¨¨la skit-telia!!! Jag ska ALDRIG MER HANDLA AV TELIA!!!! jag var tidigare en ganska nöjd kund men inte nu längre!! Så fort bindningstiden gått ut så byter jag till ett annat bolag! Kunden ska inte behöva skickas runt i hela Sverige för att få hjälp med en trasig produkt som de sålt till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ARRRGGGHHH!

Jobbigt där!

Puss på dig <3

2011-02-24 @ 17:32:30
Postat av: Carro

Byt till 3 så kan du varken bli nådd eller nå någon i Finnfallsskogarna men de har grym kundservice!!! Jag är en trogen kund fast jag varken har teckning hemma eller hos dig ;-)

Hatar TELIA!! KRAM

2011-03-06 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0