jag har gått i ide, ses till våren!

vintern har verkligen kommit tillbaka och våren låter vänta på sig!
Från och med måndag är det ju officiellt vår för Mars är en vårmånad det fick man lära sig i grundskolan!
Här på gården händer det ingenting alls!! Samma sak varje dag, hästarna får mat och gå ut i hagen, en frysande ridtur tas med jämna mellanrum. Sedan får hönsen mat och sedan får jag frukost. På eftermiddagen görs allting igen men då baklänges. Hästarna backar in i stallet och spottar ut maten. Jag plockar upp alla korn hos hönsen och sedan backar jag in och plockar bort frukosten... Nej inte riktigt så men ja ni fattar!

Så därför kommer det inte så många uppdateringar på bloggfronten, för det finns ingenting att skriva om! Det är bara snö och kallt och trist!
Vi får hoppas att det händer lite mer när våren hittar upp hit på höjden så jag får nått att skriva om!
Höj i köjja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0