Månskenspromenad!

Har nyss vart på en romantisk promenad i skogen, visserligen kanske jag överdrev lite med månskenet men det fanns iaf en solnedgång att kika på. Fick ju hålla lite i handen också även om det inte var så länge.
Idag tog jag inte med någon sån där liten hårig skrutt som bara stannar hela tiden. Det var ganska skönt men ovanligt att gå helt själv utan djur!
Tidigare idag hade jag besök av mor och syster som tog hand om min skock, tyvärr så var jag på jobbet just då så jag kunde inte umgås med dom. Men de var iaf vänliga nog att köpa en säck med mat åt skocken. Sånt är alltid lika uppskattat. Skönt att slippa åka och köpa den själv. Trots att jag bara har cirka 200 meter till affären från jobbet. Men det är skönt att få åka hem utan att stanna och handla på vägen.

Nu ska jag kasta in lite schabrak i tvättmaskinen. Har snart inga rena att lägga under sadlarna! Alltid lika skönt att ha dem klara när de man använder för tillfället blir för lortigt!

PLUS ATT JAG SKA HÄLLA UPP LINGONDRICKAN PÅ FLASKOR!!!! JAG SKA FÅ ANVÄNDA MIN SAFTSIL IGEN!!!!  som om det vore det bästa i världen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0