En halv kilometer sjal....

Ja jag säger då det, ska man sticka sig en sjal då går det åt en halvkilometer tråd!! Vad ska jag göra, en sjal till en giraff?!
Om det går åt så mycket tråd och varje maska är cirka en centimeter tråd då blir det 50000 maskor!! Ojoj, det betyder att jag kan göra fel femtiotusen gånger!! Jag tror jag ska sy mig en tub-top istället, ni vet sånna som var så populära i mitten av nittiotalet. Jo men ni vet en sån utan ärmar! Det låter som något jag skulle klara av... Tur att E har sånt stort tålamod med mig! Hon är en bra slöjdar-guru!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Trodde man använde GARN å inte tråd när man stickade hihi ska du använda tråd så kommer det att gå väääääääääldigt låååångsamt tror jag

2010-09-15 @ 19:02:59
URL: http://kopparbergskan.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

hmm mjo de e sant, garn... men nästan samma sak ju... men bara nästan!

2010-09-16 @ 07:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0