Välkommen hem Cornelia!

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något ikväll eftersom jag inte riktigt orkar det. Men det hände något så oväntat ikväll så jag bara måste skriva lite om det här.
I kväll kom våran katt Cornelia hem, hon försvann från gården i mitten på juli nu i somras. Vi har inte sett röken av henne sen dess. Men nu ikväll satt hon i ett träd utanför på gården.
Hon är inte lika mycket katt som när hon försvann, hon påminner mer om ett benrangel med skinn och päls draget över! Men man ser i alla fall att det är våran lilla "Flisa". Nu är hela skaran samlad igen och alla våra pälsbollar är hemma! Hon är riktigt hungrig och letar efter mat trots att hon fått två stora skålar med blötmat och knaper! Jag väntar mig en hög med kattskit i hallen imorrn bitti i alla fall!

Så här såg hon ut innan hon försvann! Nu ser hon nästan lika dan ut fast lite mindre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0