Stadsmänniska för en dag

Idag har jag varit en storstadsmänniska! Jag har klapprat omkring på ett stort köpcenter och handlat kläder till mig själv för flera tusen! Det är något som jag inte gjort på många år. Jag har snart inga kläder att ta på mig och de kläder jag har börjar hålen växa sig stora på. Hål är som svampar, de bara poppar upp och växer sig större och större! Mitt klädförfall började redan för några år sedan när jag blev en så kallad fattig student. När man är en fattig student så har man inte pengar så det räcker till både hästar och sig själv. Då måste den fattiga studenten prioritera och den här studenten prioriterade alltid sina hästar först. När de hade fått mat och spån så fanns det inte så många kronor kvar till kläder. Idag är den första dagen på flera år som jag gick omkring i ett köpcenter och bara tänkte på mig själv! Helt underbart och gissa vad; om inget oväntat dyrt händer så tänker jag nog göra om det nästa månad med! Moahahahaha!!!
Två par magiska byxor blev det, en top och ett par skor! Så nu är jag i alla fall lite rustad inför den kommande hösten! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0