Robin Hoods testiklar

Herregud va länge sen det var jag bloggade senast! Närmare bestämt en vecka och en dag sedan! Den senaste veckan har det itne hänt så mycket heller så det kan ju bero på det! I söndags spenderade jag hela dagen i soffan med en filt uppdragen till näsan! Först kollade jag på lite sånna där torra komediserier och hann även med ett halvt avsnitt Simpsons, tyvärr så hann jag inte se det. Simpsons är ju trots allt en gammal favorit!
Efter det så åkte jag och far till lanthandeln och hämtade spånbalar till hästarna. Det var det enda nyttiga jag gjorde på hela dagen! Egentligen katastrof på en så fin söndag. Efter spånkörningen så gick jag in och återplacerade mig i soffan med filten och kollade på Robin Hood med Russel Crowe! Jag säger bara det, VILKEN MAN!!!! ojojoj. Det var riktigt svårt att slita blicken från tvn ibland! Men filmen var bara hyrd och var tvungen att lämnas tillbaka. Jag måste nog kanske köpa den så jag kan få lite mer ögongodis hihi!

Sen har det inte hänt så mycket mer förrns idag. Gården och allt annat stannar av lite när hösten närmar sig! Jag går liksom lite i ide och blir lite rutinjunky på vinterhalvåret. Men sen till våren så lever jag upp igen.
Men idag då, dagen då det faktiskt hände lite saker på gården. Lilla Zeptember har nu fått sina fadersdrömmar krossade idag. Veterinären var ut och klippte av hans juveler. Kastreringen gick relativt fort och han var så otroligt söt när han stog mitt i stallgången svajandes och drägglandes på golvet.
Några minuter in i operationen så började han dessutom snarka som en hel karl fast han stod upp och hade ögonen relativt öppna! Veterinären påstod att han var full som ett ägg och det kan jag nog nästan hålla med om för inte var han medveten om vad som hände med honom i alla fall!
Precis när veterinären snittade av ledarna så kom det ett gruglande ljud som lät riktigt äckligt och jag var väldigt glad att jag slapp vara både veterinär och häst just idag! Blä! Det var ingen trevlig upplevelse med ganska mycket blof och testiklar på golvet! Tänk att man äter fårens juveler i skottland, jag kan säga att Zeptembers inte såg så väldans aptitliga ut. Men dom är allt lite tokiga i Skottland!

Nu ska jag gå och sova eftersom jag lovade mig själv att jag skulle få sova jätte tidigt ikväll! Men om jag inte skyndar mig så blir det snart samma sovtid som alla andra kvällar!
Längtar dessutom lite extra efter min braiga bok som ligger och väntar på mig bredvid sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0