Ridtur i skogen

En sån dag, en sån där riktigt bra dag som man bara vill ha mer av, en sån som inte ska ta slut!
Först har jag haft riktigt trevligt på jobbet med goda vänner och arbetskamrater.
Sen åkte jag hem och kastade mig ut i stallet!
Jag skyndade mig att packa hö så jag inte skulle behöva gå upp på loftet när det var mörkt, för det tycker jag inte om fast att det finns lyse där!
Sen tog jag in min mörka prins och borstade honom, och han hade INTE rullat i den största lerpölen. Hör och häpna, han var relativt ren. Birk är ju annars känd för att behöva stödhjul när han inte har täcke på sig i hagen!
Sen tog vi en härlig tur runt Kåsens med lite gallop! Han var hur smidig och mjuk som helst!
Men nu får vi besök av ingen mindre än mina föräldrar som nog vill ha en skvätt kaffe utan fikabröd!
Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0