Regn!

Idag öser regnet ner och det har det gjort sen jag kom hem från jobbet.
Det är svårt att få någonting gjort då. Det är inget roligt att träna hästarna heller när det bara öser ner. Igår var jag ute med båda hästarna samtidigt. Jag red på Birk och hade Zeptember med i grimskaft.
Det hade gått riktigt bra om det inte vore för att Z hela tiden bet B i sidan! Tillslut tröttnade B och sprang i sidled resten av vägen hem!
Men som tur var hade jag sällskap av PK och Lukas! Utan dom hade det jag nog inte vågat prova ha med Z på släp!

Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av How I met your mother och sen ska jag nog gå ut och spola ur stallet med högtryckstvätten (som jag skjutit på hur länge som helst!!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0