Klantigt!

haha jag va ju nyss ut och fyllde på vatten åt hästarna och när jag stog där så såg jag att gräset verkligen växt till sig i sommarhagen så jag öppnade upp grinden mellan hagarna. Då kan de gå som de vill mellan hagarna! Men virrig som jag är så tänkte jag aldrig på att kolla grinden ut ur sommarhagen, och som ni säkert kan gissa var den naturligtvis ÖPPEN!!
 Lukas, dagdrömmare som han är, vandrar sakta med säkert ut ur hagen och vidare ut på ängen bredvid. Han hade inge bråttom eller så han baraliksom strosade iväg. Jag sprang in och hämtade mat i en hink att skramla med och när jag kommer ut igen stod han på ängen. Då kommer han småtravandes fram till mig och börjar äta. Jag tror aldrig han fattade att han var utanför hagen, för då brukar det ju bli en himla fart på honom. Sen följde han snällt med tillbaka till hagen igen!

Så kan det gå när inte haspen är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0